sahne

تعمیرات انواع اینورترهای چینی و اروپایی و تعمیر انواع برد اینورتر و سخت افزار اینورتر - صحنه

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
خانم هاشمی مسئول پیگیری
آدرس
صحنه-دفتر مركزي و فروش : تهران ، سیدخندان ، خیابان شعبانی زاده
تلفن
09352107700
موبایل
09121173896
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تعمیرات اینورتر در انواع برند های آسیایی و اروپایی در واحد تعمیرات گروه صنعتی این شرکت انجام می شود. اینورترهایی همچون:
اینورتر هیوندا
اینورتر SEW
اینورتر sinee
اینورتر اشنایدر
اینورتر تله مکانیک
اینورتر Sunfar
اینورتر پرتو صنعت
اینورتر کینکو
اینورتر WEG
اینورتر اینوونس
اینورتر تتا
اینورتر omron
اینورتر یاسکاوا
اینورتر زیمنس
اینورتر آلن بردلی
اینورتر ABB
اینورتر Vacon
اینورتر دانفوس
اینورتر انکام
اینورتر دلتا
اینورتر جفران
اینورتر LS
اینورتر اینوت
اینورتر imaster
اینورتر تکو
اینورتر میتسوبیشی
اینورتر فوجی
و انواع و اقسام اینورترهای کنترل دوری که در برندهای مختلف موجود است.
چنانچه در خواست تعمیر هر گونه اینورتر، سافت استارت، برد ژاکارد، برد ورد، سرو درایو و یا تاچ پنل (HMI) را دارید، از طریق تلفن 09121173896 با ما تماس بگیرید.
هدف از تعمیرات اینورتر چیست ؟
تعمیرات اینورتر یا تعمیرات تجهیزات صنعتی نسبت به خرید محصول نو و آکبند صرفه اقتصادی بیشتری دارد زیرا در اکثر مواقع با مبلغ خیلی پایینی می توان اینورتر را تعمیر کرد. هر چه شرایط اقتصادی و گرانی وخیم تر می شود برای تولیدکنندگان و شرکت های صنعتی و دیگر مصرف کننده های اینورتر خرید اینورتر نو دشوارتر می شود بنابراین هنگامی که تجهیزات الکترونیکی معیوب می‌شوند ترجیح می دهند به جای تعویض تجهیز، آن را تعمیر کنند.
واحد تعمیرات گروه صنعتی در بحث تعمیرات الکترونیکی تجهیزاتی همچون اینورتر یا درایو کنترل دور به صورت کاملا تخصصی فعال می‌باشد و با بکارگیری بهترین نیروهای متخصص و تجهیزات اندازه گیری آماده ارایه خدمات به مشتریان و صنایع مختلف می‌باشد.
علت خرابی اینورتر چیست؟
عوامل فراوانی در آسیب رساندن به اینورتر از جمله عوامل الکتریکی، محیطی و اپراتوری نقش دارند. محل نصب اینورتر یا درایو کنترل دور باید کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و در واقع دارای سطح حفاظتی بالا باشد. اینورتر های کنترل دوری که در مکان نامناسب و دارای آلودگی زیاد یا رطوبت بالا یا درجه حرارت بالا نصب می شوند، طول عمر کمتری دارند.
عواملی همچون نوسانات برق شبکه، گرمای بیش از اندازه محیط، رطوبت بالای محیط، گرد و غبار، روغن، مواد قابل اشتعال، انتخاب نادرست اینورتر، عدم سرویس دوره ای و کاربری نادرست باعث آسیب رساندن به اینورتر می شوند. البته قابل ذکر است که برای تمامی اینورتر های کنترل دور بنا به کیفیت قطعات داخلی آنها، طول عمر مفیدی تعریف شده است بنا بر این اگر یک اینورتر با وجود رعایت تمامی شرایط لازم خراب شد یکی از عوامل می تواند طول عمر بعضی از قطعات آن باشد.

کد آگهی : 55766
بازدید : 10412
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10412
Your رای:
جدیدترین آگهی های کشت و صنعت در صحنه 1 مورد
تعمیرات انواع اینورترهای چینی و اروپایی و تعمیر انواع برد اینورتر و سخت افزار اینورتر

تعمیرات انواع اینورترهای چینی و اروپایی و تعمیر انواع برد اینورتر و سخت افزار اینورتر

خانم هاشمی مسئول پیگیری
1402/10/4 13:08:53

تعمیرات اینورتر در انواع برند های آسیایی و اروپایی در واحد تعمیرات گروه صنعتی این شرکت انجام می شود. اینورترهایی همچون: اینورتر هیوندا اینورتر SEW اینورتر sinee …